سخنی با اولیاء

انتشار: 1398-06-10 10:12:54
دسته‌بندی: اخبار
سخنی با اولیاء

اولین محیطی که فرزندان ما با جامعه واقعی آشنا می‌شوند محیط مدرسه است. استفاده از ظرفیت‌های یادگیری الکترونیکی به عنوان مکمل آموزش‌های کلاس درس، تجربه موفق سال های اخیر مدارس است که از سال جاری در این مدرسه اجرا می شود. در روش آموزش ترکیبی سعی بر این است که معلم با ارائه محتوای دیجیتال در محیط یادگیری آنلاین، سطوح بیشتری از یادگیری را در دانش آموزان مدرسه فعال کند

 

در و مادر گرامی، بی شک فرزند شما در حساس ترین مقطع زندگی خویش قرار دارد و شما می توانید نقش بنیادی در تعیین سرنوشت وی داشته باشید. نقطه عطف زندگی فرزند شما در همین روزهایی است که در حال سپری شدن است و هر انتخابی می تواند سرنوشت وی را تغییر دهد. شما قطعاً در پیمودن تمام مسیر تا کنکور باید به فرزند خود کمک کنید. و با تحقیق جامع و کامل به راحتی می-توانید به نقش انکار ناپذیر خانواده در موفقیت دانش آموز جامع عمل بپوشانید و هرگونه خطری که در کمین فرزندتان نشسته است را از سر راه بردارید و شما هم اکنون در اولین گام این کمک هستید.

 

اگر عصر حاضر قرن ارتباط نام گرفته، دلیل آن چیزی جزء تاثیر اطلاعات بر فرهنگ و اجتماع آدمی نبوده است. این مهم بدان معنا است که زندگی امروزه جز با همراهی مستمر دانش و اطلاعات روز میسر نیست و اگر زیستن به معنای دانش اندوزی یک هدف والا برای بشریت بوده و هست، طی مدارج علمی دانشگاهی نیز یکی از راه های سهل الوصل برای دستیابی به این خواسته ی فطرت آدمی است چرا که نهادینه شدن علوم در طبقات اختصاصی آکادمیک، انگیزه و رقبت جهت نیل به اهداف والا را افزایش می دهد. این امر اهمیت گلچین نمودن استعدادها را در آزمونی به نام کنکور سراسری بیشتر روشن می سازد. آزمون سراسری دانشگاه ها با تمام انتقادهایی که به همراه خود دارد در حال حاضر بهترین نوع گزینش دانشجو و بهترین راه کار انتخاب رشته دانشگاهی می باشد که در سال های اخیر به رقابتی سنگین برای دانش پژوهان خواهان تحصیلات عالی تبدیل شده است که با توجه به تغییرات کنکور در چند سال اخیر بدست آوردن جایگاه دلخواه کار آسانی نیست و حتما باید به مرکز تخصصی، کاردان، و با کادر با تجربه که صداقت، تعهد و پیگیری را سر لوحه کار خود قرار می دهند همراه شوید.

 

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی